Warunki dostawy
  1. Dostawa Produktu dostępna jest wyłącznie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące kanały dostawy Produktu:
    • przesyłka kurierska za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx 
    • przesyłka kurierska pobraniowa za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx.           http://images.fedex.com/images/c/t1/gh/logo-header-fedex-express.png

      FedEx Express  to system dystrybucji ekspresowej, zapewniający niezawodne dostawy na określony czas w ciągu 1-3 dni roboczych na terenie Polski.

      Śledź swoją przesyłkę! Śledzenie przesyłek jest proste. Możesz na wiele sposobów sprawdzać status przesyłki

      dla połączeń stacjonarnych: 801 002 800 
      dla połączeń z telefonu komórkowego: 22 211 80 00

      Godziny: poniedziałek – piątek 08:00 – 17:00



                                     
  3. Metody naliczania kosztów dostawy:
    • koszty określane automatycznie w trakcie składania Zamówienia, determinowane wymiarami i wagą przesyłanego Produktu:
      Parametry Produktu Kurier/przedpłata Kurier/pobranie

      Krótszy bok dywanu do 190 cm, waga do 30 kg

      forma wysyłki RULON

      30 zł 35 zł

      Krótszy bok dywanu powyżej 190cm do 230cm, waga do 30 kg

      forma wysyłki RULON

      50 zł 55 zł

      Krótszy bok dywanu powyżej 190cm, waga do 30kg

      forma wysyłki KOSTKA

      40 zł 45zł


    • w przypadku braku możliwości automatycznego naliczenia kosztów dostawy są one uzgadniane przez Sprzedawcę indywidualnie z Klientem, za pomocą poczty elektronicznej.
      Brak możliwości automatycznego naliczenia kosztów dostawy występuje w przypadku zamówień wymagających niestandardowej formy dostawy (np. waga powyżej 35kg, przesyłki wymagające transportu paletowego - waga powyżej 70kg). Realizacja zamówienia następuje wyłącznie po akceptacji przez Klienta całkowitego kosztu zamówienia obejmującego wartość Produktu i uzgodnionych kosztów dostawy.

    UWAGA!                                                                                                                                                                                                               Ze względu na regulamin firmy kurierskiej, Produkt o długości rulonu większej niż 190 cm (tzn. krótszy bok dywanu przekracza 190 cm) będzie złożony do transportu w tzw. kostkę, po otrzymaniu przesyłki proszę rozłożyć dywan lub  wykładzinę, przewinąć w rulon i pozostawić co najmniej na 24h, następnie rozłożyć na podłodze, niczym nie przystawiać, odczekać klika dni do całkowitego rozprostowania się. Na życzenie Klienta, towar o wymiarze powyżej 190cm do max.240cm, możemy wysłać w postaci rulonu, koszt takiej dostawy to 50zł/przedpłata lub 55zł/pobranie.

  4. Bieg terminu dostawy liczony jest w następujący sposób:
    • w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem – od momentu zaksięgowania należności na koncie Sprzedawcy,
    • w przypadku wybrania jako formy płatności opłaty za pobraniem - od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
  5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 dni, chyba, że w karcie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podany jest krótszy termin. W przypadku Zamówienia Produktów z różnymi terminami dostawy obowiązującym jest ten, który podano jako termin najdłuższy.
  6. Podczas odbioru Produktu Klient proszony jest o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiadają widocznych uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń zaleca się Klientowi sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.  Powyższe działanie ułatwi w znaczący sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl