- Dostawa Produktu dostępna jest wyłącznie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące kanały dostawy Produktu:
- przesyłka kurierska za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
- przesyłka kurierska pobraniowa za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
DPD to system dystrybucji ekspresowej, zapewniający niezawodne dostawy na określony czas w ciągu 1-3 dni roboczych na terenie Polski.
Śledź swoją przesyłkę! Śledzenie przesyłek jest proste:
- na stronie internetowej: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
- lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta:
dla połączeń stacjonarnych: +48 22 577 55 55
dla połączeń z telefonu komórkowego: 801 400 373Godziny: poniedziałek – piątek 08:00 – 18:00 oraz w soboty 8.00 - 14.00
- Metody naliczania kosztów dostawy:
- koszty określane automatycznie w trakcie składania Zamówienia, determinowane wymiarami i wagą przesyłanego Produktu:
Parametry Produktu Kurier/przedpłata Kurier/pobranie Krótszy bok dywanu do 190 cm, waga do 30 kg
forma wysyłki rulon
30 zł 35 zł Krótszy bok dywanu powyżej 190cm do 230cm, waga do 30 kg
forma wysyłki rulon
50 zł 55 zł Krótszy bok dywanu powyżej 190cm, waga do 30kg
forma wysyłki kostka
40 zł 45zł - UWAGA! w przypadku braku możliwości automatycznego naliczenia kosztów dostawy są one uzgadniane przez Sprzedawcę indywidualnie z Klientem, za pomocą poczty elektronicznej.
Brak możliwości automatycznego naliczenia kosztów dostawy występuje w przypadku zamówień wymagających niestandardowej formy dostawy (np. waga powyżej 35kg, przesyłki wymagające transportu paletowego - waga powyżej 70kg). Realizacja zamówienia następuje wyłącznie po akceptacji przez Klienta całkowitego kosztu zamówienia obejmującego wartość Produktu i uzgodnionych kosztów dostawy.
- Bieg terminu dostawy liczony jest w następujący sposób:
- w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem – od momentu zaksięgowania należności na koncie Sprzedawcy,
- w przypadku wybrania jako formy płatności opłaty za pobraniem - od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
- Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 dni, chyba, że w karcie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podany jest krótszy termin. W przypadku Zamówienia Produktów z różnymi terminami dostawy obowiązującym jest ten, który podano jako termin najdłuższy.
- Podczas odbioru Produktu Klient proszony jest o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiadają widocznych uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń zaleca się Klientowi sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Powyższe działanie ułatwi w znaczący sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej.