Odstąpienie od umowy

czyli prawo zwrotu Towaru dotyczy Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach Konsumenta (PNKP). Szczegółowy opis procedury zwrotów (odstąpienia od umowy) znajdziesz w naszym Regulaminie. 

Poniżej najważniejsze informacje w skrócie. 

  1. Zakupiony Towar możesz zwrócić w terminie 14 dni bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów wysyłki Towaru do nas).
  1. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od daty odebrania przez Ciebie zakupionego Towaru.
  1. Możesz odstąpić od Umowy Sprzedaży przesyłając do nas oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  1. Oświadczenie możesz złożyć korzystając z formularza dostępnego tutaj, jednakże nie jest to obowiązkowe.
  1. Oświadczenie możesz nam wysłać:
  • pocztą tradycyjną na adres: ul. Kościuszki 130, 23-400 Biłgoraj;
  • za pomocą e-mail: info@phudywanik.pl
  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży (na opisanych powyżej zasadach), w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwrócimy Ci dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
  1. Masz obowiązek zwrócić nam Towar nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
  1. Towar odsyłasz na koszt własny*.
  1. Pamiętaj, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  1. Zwroty nie dotyczą umów, w których:
  • przedmiotem zakupu jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich indywidualnych potrzeb,
  • przedmiotem zakupu są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi Towarami.

* W przypadku zwrotu Towaru sposób odesłania zależy wyłącznie od Konsumenta lub PNPK. Jeżeli jednak niemożliwy jest zwrot Towaru w zwykłym trybie pocztą (np. z uwagi na gabaryty) zalecamy skorzystanie z usług firmy specjalizującej się w transporcie tego typu przesyłek. Po stronie Konsumenta lub PNPK pozostaje właściwe przygotowanie Towaru do wysyłki oraz opłacenie usługi. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z nami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl