Promocje
Dywan SHAGGY TOPS CORDOBA 140x200 ZIELONY !!!
Dywan SHAGGY TOPS CORDOBA 140x200 ZIELONY !!!
450,00 zł 425,00 zł
szt.
DYWAN SHAGGY  TOPS WISKOZA+AKRYL 120x170 POMARAŃCZ HIT!!!
DYWAN SHAGGY TOPS WISKOZA+AKRYL 120x170 POMARAŃCZ HIT!!!
335,00 zł 305,00 zł
szt.
DYWAN DZIECIĘCY BAMBINO 133x190 ZIELEŃ TANIO !
DYWAN DZIECIĘCY BAMBINO 133x190 ZIELEŃ TANIO !
195,00 zł 155,00 zł
szt.
DYWAN  WELTOM WELIRO 190x280 TERAKOTA GATUNEK !!!
DYWAN WELTOM WELIRO 190x280 TERAKOTA GATUNEK !!!
345,00 zł 310,00 zł
szt.
DYWAN DZIECIĘCY BAMBINO 133x190 FIOLET TANIO !
DYWAN DZIECIĘCY BAMBINO 133x190 FIOLET TANIO !
195,00 zł 155,00 zł
szt.
DYWAN DZIECIĘCY MODERN FRIZE 120x170 ZIELEŃ HIT!!!
DYWAN DZIECIĘCY MODERN FRIZE 120x170 ZIELEŃ HIT!!!
145,00 zł 119,00 zł
szt.
DYWAN NOWOCZESNY MYSTIC 240x330cm POMARAŃCZOWY TANIO
DYWAN NOWOCZESNY MYSTIC 240x330cm POMARAŃCZOWY TANIO
575,00 zł 525,00 zł
szt.
Dywan TOPS CALIFORNIA 200x300 OBERŻYNA PROMOCJA!!!
Dywan TOPS CALIFORNIA 200x300 OBERŻYNA PROMOCJA!!!
1 200,00 zł 1 179,00 zł
szt.
DYWAN SHAGGY  HEAVEN PP 200x290 PURLPE BARDZO GĘSTY !!!
DYWAN SHAGGY HEAVEN PP 200x290 PURLPE BARDZO GĘSTY !!!
810,00 zł 755,00 zł
szt.
DYWAN DZIECIĘCY BAMBINO 160x230 RÓŻ TANIO !
DYWAN DZIECIĘCY BAMBINO 160x230 RÓŻ TANIO !
265,00 zł 229,00 zł
szt.
Reklamacje
  1. Dla Umów Sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 roku zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w art. 556 – 576 kodeksu cywilnego.
  2. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, (który dokonuje zakupu Produktu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) , z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
  3. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Produkt bez wad - jeżeli Produkt sprzedany za pośrednictwem Sklepu Internetowego ma wady, Klient ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy.
  4. Klient może złożyć reklamację w następujący sposób:
    • osobiście pod adresem: ul. Kościuszki 130, 23-400 Biłgoraj;
    • pocztą na adres: ul. Kościuszki 130 , 23-400 Biłgoraj;
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@phudywanik.pl
  5. Sprzedawca zaleca Klientowi podanie w opisie reklamacji następujących danych ułatwiających i przyśpieszających rozpatrzenie reklamacji: [1] rodzaj i termin wystąpienia wady, [2] dowód zakupu (paragon, fv, wyciąg z konta), [3] określenie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z zawartą Umową Sprzedaży lub żądanie obniżenia ceny albo oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (w przypadku wady istotnej), [4] dane kontaktowe składającego reklamację.
    Wymogi podane w powyższym zdaniu mają jedynie formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Poprzez „ustosunkowanie się do reklamacji” rozumie się możliwość zapoznania Klienta ze stanowiskiem Sprzedawcy w ciągu w/w terminu.
  7. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  8. Jeżeli do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta (lub do realizacji uprawnień Klienta wynikających z rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient będzie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu - na koszt Sprzedawcy – na adres: ul. Kościuszki 130, 23-400 Biłgoraj. Natomiast w sytuacji, gdy dostarczenie Produktu z uwagi na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient będzie poproszony przez Sprzedawcę (po uprzednim uzgodnieniu terminu) o udostępnienie Produktu w miejscu, w którym się znajduje.
  9. Prośba o dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, o której mowa powyżej, nie wpływa na 14-dniowy bieg terminu dotyczący ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta.
  10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Klienta podczas składaniu Zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru Produktu. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką Produktu obciążają Klienta.
  11. Ze względu na nieuniknione niedoskonałości wykonawcze, informujemy iż produkty mogą posiadać tolerancję odbiegającą od podanych wymiarów. Prezentowane w sklepie kolory produktów i ich wykończeń mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych, jednak nie może to być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl