Koszt / czas dostawy
  • Towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD     ,to system dystrybucji ekspresowej, zapewniający niezawodne dostawy na określony czas w ciągu 1-3 dni roboczych na terenie Polski.

    Śledź swoją przesyłkę! Możesz to zrobić na wiele sposobów:

    • na stronie internetowej: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
    • korzystając z usługi "Track and Trace via SMS". Po wysłaniu numeru przesyłki na numer 3373, DPD przekazuje na podany telefon bieżące wiadomości o aktualnym statusie paczki i linkiem do śledzenia w trybie on-line.
    • Dział Obsługi Klienta

         dla połączeń z telefonu stacjonarnego: 801 400 373*
         dla połączeń z telefonu komórkowego: +48 22 577 55                                                                                                                                            

    godziny: poniedziałek – piątek 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00                                                                 *opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

  • Towar wysyłamy wyłącznie na terenie Polski.
  • Zakupiony towar wysyłany jest w ciągu 24-48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu, a w przypadku płatności za pobraniem w ciągu 24-48 godzin od potwierdzenia tej formy płatności.
  • Powodzenie dostawy w terminie 24-48 godzin zależy od dostępności produktów, dlatego w przypadku wyczerpania zapasów zamówionego towaru w magazynie, Kupujący niezwłocznie zostanie poinformowany o innym terminie realizacji zamówienia.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe doręczanie przesyłek przez firmę spedycyjną.
  • Koszt transportu zależny jest od wagi i długości rulonu:
    • przy długości przesyłki do 190cm / krótszy bok/ wynosi 30zł (przelew), 35zł (za pobraniem),
    • powyżej długości 190cm /krótszy bok/ wynosi 40zł (przelew), 45zł (za pobraniem)- złożony w kostkę
    Ze względu na regulamin firmy kurierskiej, towar o długości rulonu powyżej 190cm (krótszy bok dywanu przekroczy 190cm) będzie złożony w kostkę.
    Towar o rozmiarze powyżej 190cm złożony będzie do transportu w tzw. kostkę, po otrzymaniu przesyłki proszę rozłożyć dywan lub  wykładzinę, przewinąć w rulon i pozostawić na 24h, następnie rozłożyć na podłodze, niczym nie przystawiać, odczekać klika dni do całkowitego rozprostowania się.Na życzenie Klienta, towar o wymiarze powyżej 190cm a poniżej 250cm, możemy wysłać w postaci rulonu, koszt takiej dostawy to 50zł płatne przelewem lub 55zł pobranie. W przypadku rolek powyżej 250cm wysyłka odbywa się za pośrednictwem Rohlig Suus i jej koszt jest wyceniany indywidualnie.
  • Podczas dostawy Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu dostarczonego towaru w obecności kuriera. W przypadku wykrycia uszkodzeń niezbędne jest sporządzenie stosownego protokołu szkody, zawierającego opis zaistniałych w transporcie uszkodzeń, który jest podstawą wymiany produktu na nowy! Inne reklamacje dotyczące ewentualnych uszkodzeń niż spisane przy kurierze nie będą rozpatrywane!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl