- Towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD ,to system dystrybucji ekspresowej, zapewniający niezawodne dostawy na określony czas w ciągu 1-3 dni roboczych na terenie Polski.
Śledź swoją przesyłkę! Możesz to zrobić na wiele sposobów:
- na stronie internetowej: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
- korzystając z usługi "Track and Trace via SMS". Po wysłaniu numeru przesyłki na numer 3373, DPD przekazuje na podany telefon bieżące wiadomości o aktualnym statusie paczki i linkiem do śledzenia w trybie on-line.
- Dział Obsługi Klienta
dla połączeń z telefonu stacjonarnego: 801 400 373*
dla połączeń z telefonu komórkowego: +48 22 577 55godziny: poniedziałek – piątek 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00 *opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
- Towar wysyłamy wyłącznie na terenie Polski.
- Zakupiony towar wysyłany jest w ciągu 24-48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu, a w przypadku płatności za pobraniem w ciągu 24-48 godzin od potwierdzenia tej formy płatności.
- Powodzenie dostawy w terminie 24-48 godzin zależy od dostępności produktów, dlatego w przypadku wyczerpania zapasów zamówionego towaru w magazynie, Kupujący niezwłocznie zostanie poinformowany o innym terminie realizacji zamówienia.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe doręczanie przesyłek przez firmę spedycyjną.
- Koszt transportu zależny jest od wagi i długości rulonu:
- przy długości przesyłki do 190cm / krótszy bok/ wynosi 30zł (przelew), 35zł (za pobraniem),
- powyżej długości 190cm /krótszy bok/ wynosi 40zł (przelew), 45zł (za pobraniem)- złożony w kostkę
Towar o rozmiarze powyżej 190cm złożony będzie do transportu w tzw. kostkę, po otrzymaniu przesyłki proszę rozłożyć dywan lub wykładzinę, przewinąć w rulon i pozostawić na 24h, następnie rozłożyć na podłodze, niczym nie przystawiać, odczekać klika dni do całkowitego rozprostowania się.Na życzenie Klienta, towar o wymiarze powyżej 190cm a poniżej 250cm, możemy wysłać w postaci rulonu, koszt takiej dostawy to 50zł płatne przelewem lub 55zł pobranie. W przypadku rolek powyżej 250cm wysyłka odbywa się za pośrednictwem Rohlig Suus i jej koszt jest wyceniany indywidualnie. - Podczas dostawy Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu dostarczonego towaru w obecności kuriera. W przypadku wykrycia uszkodzeń niezbędne jest sporządzenie stosownego protokołu szkody, zawierającego opis zaistniałych w transporcie uszkodzeń, który jest podstawą wymiany produktu na nowy! Inne reklamacje dotyczące ewentualnych uszkodzeń niż spisane przy kurierze nie będą rozpatrywane!