Promocje
DYWAN NOWOCZESNY PLUTON 2 105x145 KREM TANIO
DYWAN NOWOCZESNY PLUTON 2 105x145 KREM TANIO
95,00 zł 55,00 zł
szt.
CHODNIK PODGUMOWANY RYMA 67cm szer.  SZARY GATUNEK
CHODNIK PODGUMOWANY RYMA 67cm szer. SZARY GATUNEK
40,00 zł 34,00 zł
1m
DYWAN  DELICATE 240x330cm FIOLET/LILIA BARDZO MIĘKKI
DYWAN DELICATE 240x330cm FIOLET/LILIA BARDZO MIĘKKI
650,00 zł 610,00 zł
szt.
DYWAN TRADYCYJNY RAFAEL MIX 200x290 BEŻ PROMACJA!
DYWAN TRADYCYJNY RAFAEL MIX 200x290 BEŻ PROMACJA!
399,00 zł 359,00 zł
szt.
Dywan DIANA 200x290 100% AKRYL KREM KOŁA HIT!!!
Dywan DIANA 200x290 100% AKRYL KREM KOŁA HIT!!!
875,00 zł 845,00 zł
szt.
DYWAN WELTOM EFEZ 120x170 KONICZYNA SZARY TANIO !
DYWAN WELTOM EFEZ 120x170 KONICZYNA SZARY TANIO !
105,00 zł 83,00 zł
szt.
DYWAN SHAGGY COSMO  60x100  BRĄZ POLIESTER
DYWAN SHAGGY COSMO 60x100 BRĄZ POLIESTER
105,00 zł 65,00 zł
szt.
DYWAN SHAGGY  HEAVEN PP 200x290 SILVER GĘSTY !!!
DYWAN SHAGGY HEAVEN PP 200x290 SILVER GĘSTY !!!
810,00 zł 755,00 zł
szt.
DYWAN SHAGGY  NEWART 180x260 BRĄZ GĘSTY !!!
DYWAN SHAGGY NEWART 180x260 BRĄZ GĘSTY !!!
410,00 zł 350,00 zł
szt.
Reklamacje
  1. Dla Umów Sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 roku zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w art. 556 – 576 kodeksu cywilnego.
  2. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, (który dokonuje zakupu Produktu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) , z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
  3. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Produkt bez wad - jeżeli Produkt sprzedany za pośrednictwem Sklepu Internetowego ma wady, Klient ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy.
  4. Klient może złożyć reklamację w następujący sposób:
    • osobiście pod adresem: ul. Kościuszki 130, 23-400 Biłgoraj;
    • pocztą na adres: ul. Kościuszki 130 , 23-400 Biłgoraj;
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@phudywanik.pl
  5. Sprzedawca zaleca Klientowi podanie w opisie reklamacji następujących danych ułatwiających i przyśpieszających rozpatrzenie reklamacji: [1] rodzaj i termin wystąpienia wady, [2] dowód zakupu (paragon, fv, wyciąg z konta), [3] określenie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z zawartą Umową Sprzedaży lub żądanie obniżenia ceny albo oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (w przypadku wady istotnej), [4] dane kontaktowe składającego reklamację.
    Wymogi podane w powyższym zdaniu mają jedynie formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Poprzez „ustosunkowanie się do reklamacji” rozumie się możliwość zapoznania Klienta ze stanowiskiem Sprzedawcy w ciągu w/w terminu.
  7. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  8. Jeżeli do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta (lub do realizacji uprawnień Klienta wynikających z rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient będzie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu - na koszt Sprzedawcy – na adres: ul. Kościuszki 130, 23-400 Biłgoraj. Natomiast w sytuacji, gdy dostarczenie Produktu z uwagi na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient będzie poproszony przez Sprzedawcę (po uprzednim uzgodnieniu terminu) o udostępnienie Produktu w miejscu, w którym się znajduje.
  9. Prośba o dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, o której mowa powyżej, nie wpływa na 14-dniowy bieg terminu dotyczący ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta.
  10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Klienta podczas składaniu Zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru Produktu. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką Produktu obciążają Klienta.
  11. Ze względu na nieuniknione niedoskonałości wykonawcze, informujemy iż produkty mogą posiadać tolerancję odbiegającą od podanych wymiarów. Prezentowane w sklepie kolory produktów i ich wykończeń mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych, jednak nie może to być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl